Header

Министерство на отбраната
информационен център

Последвайте ни!

Търсене
Close this search box.

Медиен шеф от НАТО хареса инфоцентъра ни

[post-views]
Медиен шеф от НАТО хареса инфоцентъра ни

steven-merinjerИзключително съм впечатлен от вашия Информационен център. Очевидно министерството е отделило доста средства за това. Този център би могъл да бъде модел за други правителства. Бил съм свидетел как други министерства в други страни се борят да постигнат капацитета на вашия център. Имате мултимедия, ТВ канал с модерно оборудване и стандарти. Поздравявам правителството на България и ще окуража и други правителства да направят същото. Това заяви за в. „Българска армия“ Стивън Меринджър, ръководител на отдела за комуникационни дейности в дирекция „Публична администрация“ на НАТО. 
По покана на Дипломатическия институт към Външно министерство и Атлантическия клуб в България, вчера в Централния военен клуб той изнесе лекцията „НАТО: Надпреварата в социалните мрежи“. Когато цифровите комуникации превзеха света, подобно на много други утвърдени международни организации, НАТО буксуваше на място, докато светът се движеше напред. Излишно е да казвам, че нещата са се променили, заяви Меринджър. Той сподели най-добрите практики, чрез които организацията стана вече лидер на медийния пазар.
Първото необходимо условие, което Меринджър посочи, е изграждането на екип от креативни мислители. Доверете се на вашия екип и той просто може да ви изненада с творческия си гений, сподели той и посочи с нагледни примери от най-дългите и трудни мисии на НАТО в Афганистан възможностите за проява на креативност, излъчвайки мнения, които дори опонират на политиката на Алианса.
Изкуството на разказването на истории бе вторият момент, който Меринджър посочи. Завладяващ разказ с поразителни снимки, видео с висока резолюция, както и високото качество на звуковите файлове са част от постиженията, за които сайтът на НАТО бе номиниран за миналогодишните награди Webby („Оскарите на Интернет“) за оптимално използване на видео, най-добър видеодизайн и активност в обществените услуги, в конкуренция със съдържание, произведено от CNN, The New York Times, National Geographic и Mashable. Сайтът на НАТО е получил четири награди от стартирането си през 2014 г.
Създаването на изключително съдържание е третият важен аспект, категоричен бе Меринджър.

Logo_of_Ministry_of_Defense_of_Bulgaria.svg

Светлозар Стоянов

Най-ново

Единична публикация

Избрани