Трети ден продължават летищните проблеми на британския национален превозвач „Бритиш еъруейз“. Хиляди пътници на авиокомпанията останаха блокирани на летище „Хийтроу“ след глобален срив в компютърните системи.
Представители на авиокомпанията „Бритиш еъруейз“ заявиха, че основна цел е пълното възстановяване на полетите на дълги разстояния от летище „Хийтроу“ и възможно най-голям процент от останалите. Остават отменени само 13 полета на по‑къси разстояния.
В официално изявление на авиокомпанията се посочва, че информационните системи вече работят на пълен капацитет. „Бритиш еъруейз“ се извини на клиентите си за предизвикания транспортен хаос.
В събота прекъсване на електрозахранването срина компютърната система на превозвача. Полетите на авиокомпанията от двете лондонски летища – „Хийтроу“ и „Гетуик“ бяха изцяло блокирани. Те бяха възстановени частично едва ден по-късно.