Header

Министерство на отбраната
информационен център

Последвайте ни!

Търсене
Close this search box.

Перфектна организация в Бургас

[post-views]
Кампанията на МО се превърна в празник за Асеновград

В Бургас се проведе поредната проява от кампанията на Министерството на отбраната „Бъди войник“. „Това е уникален град, защото тук са представени и трите вида въоръжени сили – ВВС, ВМС и Сухопътни войски. Тук се намира и половината от „Флотилията бойни и спомагателни кораби“ с пункт за базиране в „Атия“, там се намира и командването на флотилията. Основната цел, която си поставяме, е да покажем на обществото и най-вече на младите хора всичко, което притежаваме като въоръжение и техника. Така се надяваме да събудим любопитство и желание за постъпване в армията“. Това каза командирът на „Флотилия бойни и спомагателни кораби“ – флотилен адмирал Мален Чубенков, който присъства на динамичния показ на Морска гара. Директорът на Дирекция „Връзки с обществеността“ – МО, Александър Урумов подчерта, че с кампанията на Министерството на отбраната „Бъди войник“ ръководството на ведомството се надява да се повиши интересът към военната професия и да се намали процентът на некомплект в армията ни. Той изрази надежда, че тази кампания няма да е последна и няма да е последното мероприятие, което се организира в посока на целта за обръщане на вниманието на младите хора към проблемите на армията и най-вече към професионалната им реализация в нея. 
По-късно група за бординг операции от флотилия бойни и спомагателни кораби направи динамичен показ на проверка на кораб в акваторията на пристанище Бургас.
По същото време в Морската градина, в района на открита сцена „Охлюва“ беше разположена информационна борса за набиране на войници и матроси. В нея със свои щандове участваха Военноморските и Военновъздушните сили, Сухопътните войски, Силите за специални операции, Националната гвардейска част, Служба „Военна полиция“, Централното военно окръжие. На място младите хора имаха възможност да се запознаят с условията за постъпване на работа в Българската армия.
Състоя се и концерт на „Представителния ансамбъл на Въоръжените сили“ и „Представителния духов оркестър на Военноморските сили“. На сцената беше предвидено да излязат и изпълнители към Военния клуб в Бургас: Фолклорен танцов ансамбъл „Лазур“ и Вокално студио „Точно време“, акробалет „Тиара“ към Военния клуб в Айтос и ученици от СУ „Добри Чинтулов“ – Бургас.
Морският град събра рекордно количество ученици, които посетиха и динамичния, и статичния показ на въоръжение и техника, които се състояха на Морска гара. В същото време не беше нарушена и традицията за организирането на информационна борса, което също постави своеобразен рекорд в сравнение с останалите градове, в които досега беше проведена същата кампания на военното ведомство.
Добрата организация и перфектните условия дадоха резултат. Колкото повече ученици биват запознати с „Бъди войник“, толкова по-голям е шансът все повече от тях да проявяват интерес към проблемите на армията ни. Именно това е начинът тези млади хора, вместо да ходят в чужбина и да си търсят прехраната там, да остават в България и да намират достойна работа, като в същото време служат и на отечеството си. 
Така ще се постигнат два ефекта. Първо, повечето млади хора, които нямат все още избор на професия, ще могат да си намерят работа и второ, армията ще се попълни с липсващите й специалисти и ще се намали процентът на недокомплект на отделни формирования и групи. 
Бургас беше пример за това, как една такава кампания може да бъде осъществена така, че да се постигне най-пълноценно ефектът, който се търси и да се акцентира точно върху конкретна таргет група, която всъщност е и обект на цялостната кампания „Бъди войник“. 

Logo_of_Ministry_of_Defense_of_Bulgaria.svg

Венцислав Жеков

Най-ново

Единична публикация

Избрани