Мотосезонът е към своя край. Скоро двуколесните моторни превозни средства ще заспят своя зимен сън – няма да пречат на колите, няма да събуждат гражданите с мощния си рев и за успокоение на шофьорите на коли-мотористите няма да са най-отпред в задръстванията. Да си на две колела те прави по-уязвим от онези, които са в кола. Водачът е изправен пред по-голям риск от тежко нараняване или фатален край. Мотористите и пътниците на двуколесни моторни превозни средства попадат в групата на уязвимите участници в пътното движение и точно заради това законът за движението по пътищата е категоричен, че водачите им трябва да бъдат внимателни и предпазливи към тях. Статистика, направена от МВР сочи,че за миналата година 30 мотористи са загинали на пътя. Всички знаем,че в България пътната настилка е лоша,а магистралите са като третокласни пътища.За сметка на това, държавата иска от мотористите да плащат гражданска застраховка за цяла година. А когато мотористите поискат от държавата да ги защити и да раздаде правосъдие – тя мълчи. Висшият съдебен съвет също мълчи по казуса с турския гражданин Фарук Бекташ, който уби семейство мотористи край Драгоман. Бекташ беше пуснат от ареста въпреки възраженията на прокуратурата и на защитата на близките на пострадалите. Сега,пък е обявен за общодържавно издирване. А е публична тайна, че е извън държвата.
Видяхте протеста, насочен срещу родната ни съдебна реформа, която се оказа само форма.
Мотористите се канят да запитат официално държавните институции кой ще понесе отговорността, първо за първоначалното съдебно решение, заради което обвиняемият вече не е в България, и второ, заради това, че не е бил опазен, докато е бил уж под – „домашен арест“.
Процедурата предвижда след обявяването за общодържавно издирване на Бекташ от Софийския апелативен съд той отново да бъде търсен на територията на страната, след което евентуално да се задвижи процедурата за международно издирване.Евентуално. Како и цялата ни съдебна система – евентуална.