Третото представление на театралния спектакъл „Вълци” беше истински триумф, за който екипът на Драматичен театър Пловдив преодоля немалко препятствия. Откритие на спектакъла е непрофесионалният актьор Иван Костадинов, който работи като нощен портиер и партнира пълноценно в една от централните роли на Герасим Георгиев – Геро, Добрин Досев и Симеон Алексиев. Участват още Ивайло Христов, Венелин Методиев, Красимир Василев, Димитър Банчев, Алексей Кожухаров, Димитър Димитров, Троян Гогов, Ивана Папазова, Мария Генчева, Анелия Ташева, Русалина Чапликова, Костадинка Аратлъкова.
Режисьор е носителката на „Аскеер 2015” за най-добър спектакъл – Диана Добрева. След финала, който въздейства като гръм, публиката се изправи на крака и аплодира, сякаш присъстваше на рок концерт. Театрални критици от София пресрещнаха във фоайето режисьорката с молба да не променя нищо в спектакъла си. Най-професионална оценка даде директорът на Пермския академически драматичен театър и режисьор Владимир Гурфинкел, член на организационни комитети на редица театрални фестивали. Пред екипа той сподели, че гледа повече от 140 спектакъла на година, но „Вълци” е висше театрално постижение и като тематично откритие, и като режисьорска работа, и като актьорски изпълнения. Според него представлението го очаква изключителна театрална съдба по европейските сцени.
Драматургичната основа е на Александър Секулов по книгата на Петър Делчев „Трънски разкази”, написана на изумителен диалект. В спектакъла българинът прави опит да се споразумее и с бога, и с вълка, мъчително заменя вълчия вой с човешки думи и Божие слово. Срещу този опит стои вековната привичка словото да служи не само като познание, а като сопа; не като средство за любов, а като оръжие за отмъщение. Героите напускат безсловесния бит, за да се озоват в битие без извисени идеи, пълно с примитивни хора. И това е страшно. В книгата на Делчев библейският свят на мъжа е разкъсван от вълчите зъби на инстинктите и смразяван от суровите очи на Бога. Воят и вопълът зловещо се надпяват, а човешката глутница е по-безпощадна от вълчата.
С този проект Драматичен театър – Пловдив, оформя трилогия от спектакли по съвременни български книги. На сцената се играе „Сестри Палавееви” по Алек Попов, връща се и „Възвишение” по романа на Милен Русков.