Европейската комисия потвърди, че засега спира да използва услугата за реклами на социалната мрежа „Екс“ (бившия „Туитър“). Напоследък наблюдаваме тревожно повишаване на случаите на реч на омразата и на дезинформация „в някои социални мрежи“, заяви по този повод говорител на комисията. Попитан кои други социални мрежи ЕК има предвид, той уточни, че засега няма данни за други, освен за „Екс“.
Препоръчахме на службите на комисията да се въздържат да рекламират засега „във въпросните платформи“, каза говорителят. Загрижени сме, че нашите съобщения се появяват в неподходящ контекст и това оказва влияние на нашата комуникация, добави той.
Говорителят отбеляза, че комисията е изпратила въпроси до „Екс“, свързани с прояви на антисемитизъм. Той поясни, че решението за спиране на платените реклами не е свързано с цялостното присъствие на комисията в „Екс“.
Източник: bta.bg