В Тутракан, градът на брега на огнения Дунав, където залезите наистина сякаш горят, беше едно от последните събития от Националната информационна кампания „Бъди войник“ преди затварянето й във връзка с усложнената обстановка с COVID-19.
Именно тук стана ясно, че повишеният брой кандидати за вакантни длъжности във Въоръжените сили дава възможност за реален подбор на качествени хора.
Над 600 ученици от средни училища от общината и съседни населени места като Дулово, Силистра, Паисиево, Средище и др. посетиха организирано кампанията в Тутракан. Голям интерес предизвикаха изложените въоръжение и техника на Сухопътните войски, екипировка и въоръжение на ВМС и Специалните сили. Експерти от Военното окръжие в Силистра разясняваха актуалните конкурси за вакантни длъжности, както и условията за кандидатстване. С това кампанията на Министерството на отбраната постигна и още една цел, освен да информира и рекрутира нови кадри от конкретния град, където се провежда кампанията, на тези места се привличаха и младежи и девойки от близките населени места и по този начин кампанията разшири по естествен път обхвата си, като освен малките населени места обхвана и още по-малки такива, както и някои прилежащи села.